onsdag 17. desember 2008

Long time...

Nå er det lenge siden jeg har gjort noen ting det er verd å blogge om. MEN jeg har altså prøvd å sjekke ut Second Life. Så introvideoen, opprettet en bruker, men kom ikke inn. Så la jeg det hele på is noen dager. Prøvde igjen å komme inn - uten hell. Da jeg skulle teste i dag kom jeg ikke på brukernavn og sånt. Nå har jeg funnet ut at jeg sier meg ferdig med Second Life. Har en viss idé om hva det er (har jo sett det forferdelige programmet om mennesker som ble "hekta" på Second Life! Grøss&Gru!!) - jeg gidder ikke bruke tid og energi på det:-) Kanskje ved en senere anledning! Nå vil jeg videre!

2 kommentarer:

Anita Steigre sa...

Jeg strevde også veldig med å komme inn på SL, men kom inn til slutt. Siden da har jeg hvileløst vandret rundt i Norgesbiblioteket etter likesinnede.. men - sukk - der er det dørgende stille..

Viss du kommer på nullkonferansen skal vi få ordna med noe "der inne" :-)

sjakola sa...

Jeg har også prøvd meg på Second Life under det fengende navnet Sara Broadfoot.Hadde ambisjoner om å få meg skikkelig registrert, men fikk beskjed at Internett var sperra for min videre ferd der. Kanskje like greitt! Ser fram til at noen kan fortelle meg om hensikten med hele greia.... i Alta kanskje?