torsdag 18. september 2008

Hva er det som har sviktet????

Nå er det nok noe jeg ikke har skjønt som jeg trodde jeg hadde skjønt! Jeg får ingen nyheter som jeg trodde jeg abonnerte på?! Er det ikke sånn at det jeg abonnerer på skal dukke opp i mailboksen min etterhvert som det kommer noe? Da jeg ordnet abonnementene fungerte det sånn at de kom som epost, så har jeg glemt å sjekke gmailen etter det...Da jeg gikk inn på gmailen i dag så var det ingen nyheter der - kun 3 eposter.... Logget jeg meg på et annet sted for å lese nyhetene mine?!

2 kommentarer:

ihofseth sa...

Hei!
Det du abonnerer på ligger i google leser. Når du er i innboksen i Google-mailen din (eller på google.no) så ligger det link til rss-leseren øverst (heter leser el. reader) Finner du den ikke, så se på "mer"-menyen på samme plass.

Marit sa...

Takk og takk:-)