fredag 12. september 2008

Jeg har valgt meg en RSS-leser. Det ble Google reader. Har ikke noen god grunn for at jeg valgte den, men det var en grei veiledning i hvordan jeg skulle velge denne leseren....så da ble det sånn:-) Nå abonnerer jeg på nyheter fra noen aviser, også har jeg funnet noen blogger som jeg blir oppdatert på når det kommer nye innlegg der. Vet ikke om det heter at man abonnerer på blogger også?! Denne delen av 2.0 skulle handle om rss og atom. Atom er jeg usikker på om jeg har forstått hva er.... Tror jeg må forske videre på det - hvis ingen er så greie at de, enkelt og greit, forklarer meg det? ;-)

1 kommentar:

Dorthea sa...

Hei Marit.......Dorthea (i Vardø her...)lurte og på Rss og Atom, veit ikke engang hvordan det uttales, men spurte Anita, og det er visst det samme.