fredag 23. januar 2009

7 unyttig ting om meg!

Jeg tar utfordringen fra Lillian og ramser opp "Seven things you don't need to know about me":

1. Jeg la surfebrettet på hylla etter å ha strandet på en øy ytterst i skjærgården i Lillesand. Vinden ville ta meg til Danmark og jeg kunne ikke kunsten å surft i motvind.

2. Jeg er sikker på at jeg er i NRKs arkiver (ilag med Lillian) etter at vi fotfulgte Stein Lillevolden på slutten av 80-tallet, med det for øye at vi skulle bli arkivmateriale.

3. Jeg er blitt tatt for å være mor til min mann! Enda han er eldre enn meg!!

4. Jeg er exfamiliemedlem til Tor Arne Hetland.

5. Jeg har fått en pokal fra Motorførernes avholdsforbund....

6. Jeg er blitt bedt om å forlate et konsertlokale av Bjørn Eidsvåg - sånn at han kunne starte konserten.

7. Jeg fryser alltid på beina.

Jeg tagger videre Ivar, Else, Gro og Jorunn :-)

4 kommentarer:

Lillian sa...

Artig!! Selv for meg var det et par nye ting der... ;) Jeg har forresten til min store glede sett at Stein Lillevolden fremdeles går i demonstrasjonstog - i akkurat de samme klærne, med akkurat det samme håret(?) :) Da har vi vel planen klar i Oslo til helga!?

Lillian sa...

Jeg vil forresten presisere det du skriver under punkt 2: Egentlig ville vi jo på TV, ville vi ikke det?? NRK må jo ha redigert oss bort en million ganger minst. Men i arkivet - DER er vi garantert!!

Nella sa...

Vil bare presisere at du ikke ser ut som du skulle være mor til Jonar.

Marit sa...

Takk Nella, takk:-)