torsdag 15. januar 2009

Web 2.0 Awards!

Ikke overraskende at Del.ici.us gikk av med seieren! Dette er en av tingene som jeg tenker på som noe av det lureste vi har vært innom. Utrolig praktisk å ha med seg favorittene over alt - også var det greite å organisere så man fikk oversikt....så vidt jeg husker:-/

Jeg finner igjen de tingene som jeg ser på som potensielle favoritter på lista. GoogleDocs, Twitter, Last... ja også selvsagt fjesboka:-)

Lista flommer jo over av 2.0ting som jeg ikke har hørt om. Tenker det hadde vært gøy å testet ut et alternativ til LibraryThing. Så vidt jeg husker så trøbla jeg litt når jeg prøvde ut det.
Jeg vil også se nærmere på søkemotorer a al Rollyo, også er det "ting" som handler om reise - det må jeg teste:-)

Huskeliste over ting jeg vil sjekke senere:

Biblio (Bøker)

Tweetscan (Søkemotor)

Farcast (Reiser)

...også fotoredigering og -triksing!

Ingen kommentarer: