tirsdag 25. november 2008

Personlig forside

Jeg har opprettet min personlige igoogle-forside. Den ser riktig flott ut:-) Har lastet ned et virituelt akvarium, laget meg en liste over bøker jeg vil lese, lagt til aviser som jeg ønsker nyheter fra, kart over Vadsø, også har jeg valgt meg et kunstner tema! Gleder meg til å se hva som skjer! Har også lagt inn klokke, kalender og vær. Vær-saken var jo bare noe tull - kan ikke velge Vadsø - Tromsø er det nordligste værpunktet i Norge! Dårlig!!

Tror jeg ser nytten av en personlig forside - jeg kan jo i prinsippet legge alt jeg har bruk for der...nesten...tror jeg:-)

3 kommentarer:

Lillian sa...

Et akvarium passa jo fint, så dyreglad som du er...???!! Siden den gode, gamle bursdagskalenderen min forsvant under siste flytting, har jeg nå lagt en bursdagskalender på iGoogle sida mi, veldig praktisk! Og selvsagt Famous Poems. Kan ikke si at jeg har lest så mange av dem enda, men jeg er jo tross alt bibliotekar...

Anita Steigre sa...

iGoogle har blitt en av mine favoritter; bruker det som startside på pcen hjemme og henter inn gmail der, litt nyheter og andre ting.. og så har jeg en bibliotekfeed-fane som jeg kikker på innimellom istedefor å bruke rss-feeds-leseren i google.

Jepp - praktisk og artig på en gang!

Bra jobba, Marit!

Marit sa...

Jeg faktisk æææælsker akvarium (som jeg slipper å vaske!!!) Nå har jeg også bursdagskalender:-) Så var det bare å huske hvilke datoer jeg må legge inn...