mandag 3. november 2008

Wiki

Wiki er noe jeg ser at kan være lurt å ha kjennskap til:-) Det gikk helt greit å legge inn "en bok jeg nettopp har lest", problemet kom da jeg hadde lagt inn "en film jeg nettopp har sett". Jeg får ikke til å lenke filmtittelen til IMBds url til filmen? Hva gjør jeg galt?? Jeg har merket tittelen - trykket på tegnet for lenke - endret til url - og lagt inn urlen... Men det er akkurat som det henger seg opp og ikke vil gå videre?! Har noen tips til hva jeg skal gjøre?

3 kommentarer:

ihofseth sa...

Hei!
Jeg prøvde å legge til en lenke på siden slik som du beskriver. Det virker her men etter å ha klikket på "save" tok det fryktelig lang tid før siden kom opp igjen. Kan det være det som har skjedd hos deg og?

Du kan jo prøve noe annet hvis det fortsatt ikke virker.

Velg edit page og "switch to classic mode" oppe til høyre, legg inn lenke på denne formen i overskriften

[http://www.vg.no|les vg her]

Første delen er url, mens det etter loddrett strek er teksten som skal vises i lenken.

Hvis dette virker kan det være at det er nettleseren din som tuller.

Marit sa...

Hurra! Jeg klarte det:-) Med "switch to classic mode"-varianten...

Anita Steigre sa...

Dette visste jeg ikke. Takk&takk. Hva man lærer av å lese andre blogger og kommentarer :-)