tirsdag 18. november 2008

Video

Artig å leite og finne videoer på nettet:-) Fant mye snadder på YouTube. BarneTv fra 70-tallet, videoen til langrennsjentene og maaaaange fantastiske Grand Prix-fremføringer!
En høgdare var Anita Skorgan med Casanova i 1977....




Det eneste som var litt dumt var at støvlettene kom så dårlig fram på denne videoen:-(
Fant også noen biblioteksnutter. Joda - sikkert en lur idé å bruke film i biblioteksammenheng. Viktig at filmen er ganske så proff - hvis ikke blir det bare komisk. Ikke for det - komiske filmer er jo heller ikke å forakte:-)

7 kommentarer:

Lillian sa...

Fantastisk :) Hva var det med støvlettene??

Marit sa...

De var bare SÅ tøffe! En slags kilehel (?) i tre og over 2 cm høye. Min største drøm var casanovastøveletter, men jeg fikk ikke for beina mine kunne bli ødelagt på slike stylter! Fressss:-(

Lillian sa...

Det verste (?) er at man blir ganske lik sine foreldre når man får barn selv, synes du ikke...??

Marit sa...

Jooo...må vel bare erkjenne at det er sånn det går... MEN hvis jeg hadde hatt en datter så hadde hennes første sko vært casanovastøveletter;-)Hmmm...tro om Markusn vil ha...

Lillian sa...

Stakkars massus, spar han! Jeg fikk aldri dukkehus (snufs) i hagen, men merkelig nok gikk ikke det behovet i arv til Elise... Heller ikke ønsket om "platåklumper"...

Marit sa...

Rart - egentlig - at ikke du fikk dukkehus i hagen...Dere hadde jo hagen nesten full av hus, så ett fra eller til...

Lillian sa...

Hehe - det har du sannelig HELT rett i!!!! :) :)